حبیبی: اماکن نظامی ایران خط قرمز ما است

مطالب مربوط

فتوای عجیب داعش برای ماه رمضان!
افزایش اسلام ستیزی در آمریکا به بهانه مبارزه با داعش
فیلم‌های اسلام‌ستیزانه غرب از سوی سرمایه‌گذاران صهیونیست حمایت می‌شود
دانشمند پرکار قرآنی و صاحب اندیشه کلامی مبتنی بر روایات
سیره اخلاقی علامه طباطبایی در رفتار با همسر
مانور فرهنگی بچه حزب اللهی ها در بالاشهر
شهادت امام صادق(ع) هیئت کجا برویم؟
حادثه منا
فرمایش رهبرمعظم انقلاب در پي فاجعه مصيبت بار منا
اسامی مفقودین حادثه منا اعلام شد
رهبر معظم انقلاب اسلامی با دفن جان باختگان فاجعه منا در گلزار شهدا موافقت کردند
حكام سعودي به جاي فرافكني مسئوليت بپذيرند و عذرخواهي كنند
تکذیب شایعه ریزش سقف مسعی در مسجدالحرام
حضور مسئولان حج در مراسم سوگواری حادثه دیدگان فاجعه منا در مکه
رهبر معظم انقلاب اسلامی :ایران سخت و خشن خواهد بود
سوگِ یک ملت پایِ پلکانِ هواپیما
در انفجارهای کاظمین هیچ زائر ایرانی آسیب ندیده است
مراسم بزرگداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی
وزیر حج عربستان با ارسال پیامی فاجعه تلخ منا را تسلیت گفت
حادثه تیراندازی به عزاداران حسینی در بهبهان

حبیبی: اماکن نظامی ایران خط قرمز ما است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب به سفر نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل به وین و تأکید وی بر بازرسی از تأسیسات نظامی ایران اشاره و اظهارکرد: آمریکایی که نه خود را پایبند به قانون عدم توسعه سلاح‌های کشتار جمعی می‌داند و نه پروتکل الحاقی آن را امضاء کرده و هر روز هم با تحریک و تهدید کشورها در غرب و شرق آسیا و جنوب آمریکا ناامنی و جنگ‌افروزی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند، بدعهدی او در پیمان‌های بین‌المللی برای عالم آشکار شده است.
وی با طرح این پرسش که آمریکا به چه حقی بازرسی از مراکز نظامی ایران را برخلاف قوانین و پروتکل الحاقی که ایران داوطلبانه آن را پذیرفته مطالبه می‌کند؟، یادآور شد: این اقدامات بسترسازی برای خروج آمریکا از برجام است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که چه کسی این کدخدانمای زورگو را به رسمیت شناخته تا برای خواسته‌های به ناحق او تره خرد کند، خاطرنشان کرد: اماکن نظامی جمهوری اسلامی همچنان که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند خط قرمز ماست.
حبیبی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه جاسوسی دوباره به بازرسان آژانس که بارها اطلاعات ایران را به دشمنان ما فروخته‌اند، نخواهد داد و دولت باید با دیپلماسی انقلابی پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا را با پشتوانه ملت رشید ایران بدهد.
وی در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای شهریورماه موتلفه اسلامی، گفت: شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو، لاجوردی، قدوسی، عراقی و فرزندش حسام سمبل صدق در تمام سالهای دوران مبارزه و بعد از آن هستند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت هفته دولت، ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان رفتار و منش فردی و جمعی خود را با ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر مقایسه کنند و ببینند چه میزان به خصوصیت‌های ساده‌زیستی، تبعیت از ولایت، وسواس نسبت به بیت‌المال، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اقتدار و صلابت در برابر دشمن، فروتنی با مردم، رعایت قانون، روحیه انقلابی و جهادی آن دو بزرگوار نزدیک هستند.
حبیبی به آغاز به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و یادآور شد: دولت جدید دیگر بهانه برجام و عملکرد دولت قبل را ندارد و باید با تلاش و کوشش به وعده‌های داده شده عمل کند. مردم دیگر نمی‌توانند معطل نتیجه برجام شوند.
وی گفت: دولت فعلی دیگر نمی‌تواند مشکلات کشور را به گردن دولت قبلی بیاندازد، لذا لازم است توصیه‌های رهبر معظم انقلاب آویزه گوش همه دولتمردان قرار گیرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: امروز حامیان دولت و اصلاح‌طلبان نباید از پذیرش مسئولیت عملکرد دولت طفره بروند زیرا عملکرد دولت یازدهم، دوازدهم و شورای شهر پنجم بحساب آنها نوشته خواهد شد.
حبیبی همچنین با یادآوری اتمام دوره شورای شهر چهارم، عملکرد آنها را در دوره مسئولیت پنج ساله‌شان مثبت ارزیابی کرد و پیشرفت و توسعه شهرهای بزرگ از جمله تهران را مرهون انسجام و تعهد اعضای اصولگرای شورا دانست.
وی در ادامه با تبریک به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر اعتماد مجدد رهبری به مشاوره آنها، بر ضرورت ایجاد ساز و کار نظارتی بر اجرای سیاست‌های کلی مصوب رهبری تأکید کرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ابراز امیداوری کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام با مدیریت حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی بتواند در پیاده کردن سیاست های مغفول مانده تلاش مجدانه‌ای انجام دهد.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: دولت ترامپ تجلی تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر در آمریکا و دیگر نقاط دنیاست. متأسفانه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل که با رشوه موضع‌گیری می‌کند، در برابر جنایات آمریکا و عربستان و رژیم‌های اسرائیل و نیجریه و میانمار و بحرین ساکت است و نقض مکرر حقوق بشر در این کشورها را نادیده می‌گیرد.
وی همچنین با تجلیل از شهید محسن حججی که روح جدیدی را بر کالبد جوانان مدافع حرم دمید و بار دیگر صحنه کربلا و عاشورا را در خاطره‌ها زنده کرد، افزود: نیروهای مردمی و حزب‌الله و سپاه قدس با پیشروی در عراق و سوریه تروریست‌های تکفیری را در قتلگاه دائمی‌شان نزدیک ساخته و طومار آنها را به زودی در هم خواهند پیچید.
وی از کشورهای اسلامی خواست در ماههای حرام جلوی کشتار مردم بی‌گناه یمن توسط عربستان را بگیرند و اجازه ندهند دستورات مسلم پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) توسط یک دولت مدعی اسلامی زیر پاگذاشته شود.


تاریخ ارسال: سه شنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 19:55 |تعداد بازدید : 25 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: